În ceea ce privește performanța furnizorilor, Apple a ocupat locul unu pentru prima dată cu o cotă de piață de 19%, în ciuda faptului că s -a confruntat cu provocări pe cele mai mari piețe ale sale.Acest succes a fost alimentat de lansarea în afara ciclului iPhone 16E și de extinderea continuă pe piețele non-core.În timp ce vânzările în SUA, Europa și China au rămas plate sau au scăzut, Apple a obținut o creștere cu două cifre în Japonia, India, Orientul Mijlociu și Africa și Asia de Sud-Est.
Samsung a urmat îndeaproape cu o cotă de piață de 18%.Deși compania a avut un început lent la trimestru din cauza lansării ulterioare a seriei S25, vânzările au preluat în urma lansării modelelor sale flagship S25 și noua serie Galaxy A.În martie, Samsung a înregistrat o creștere a expedierii cu două cifre, cu o pondere în creștere a modelelor „ultra” în linia sa S25.
Între timp, Xiaomi a menținut un impuls puternic și și -a mărit cota de piață, determinată de extinderea pe noi piețe și de o creștere internă semnificativă.Intrarea recentă a companiei în sectorul vehiculelor electrice și-a sporit influența mărcii în China, contribuind la creșterea imaginii sale de ultimă generație.
Printre cele cinci mărci cu cea mai rapidă creștere, Vivo a urcat pe locul patru, susținut de o vizibilitate ridicată în China și extinderea continuă pe piețele emergente.Oppo s -a clasat pe locul cinci, cu creșterea expedierii în India, America Latină și Europa.
În afara primilor cinci, Honor, Huawei și Motorola au cunoscut, de asemenea, o creștere rapidă, intensificând concurența globală.Huawei a fost cel mai bun vânzător de smartphone -uri din China în primul trimestru, în timp ce atât Honor cât și Motorola au înregistrat o creștere ridicată pe mai multe piețe internaționale.
E-mail: Info@ariat-tech.comHK TEL: +00 852-30501966ADĂUGA: Rm 2703 27F Ho King Comm Center 2-16,
Fa Yuen St MongKok Kowloon, Hong Kong.